Tehnički problemi servisa “MOJ RAČUN”

Tehnički problemi servisa “MOJ RAČUN”

Poštovani korisnici usluga objedinjene naplate obaveštavamo vas da je zbog tehničkih problema onemogućen pristup servisu “MOJ RAČUN”. Do trenutka rešavanja tehničkih problema nećete biti u mogućnosti da pristupate vašim podacima iz sistema objedinjene naplate. Naša tehnička lica rade  na otklanjanju

Nova aplikacija za gradjane MOJ RAČUN

Javno stambeno preduzeće „Loznica“ predstavlja našu novu internet aplikaciju za objedinjenu naplatu nazvanu „MOJ RAČUN“. Uz pomoć ove internet aplikacije korisnici usluga objedinjene naplate mogu pristupiti svojim finansijskim podacima i kontrolisati svoje podatke. Naši korisnici usluga mogu pregledati sve fakture,

Nova internet prezentacija

Javno stambeno preduzeće „Loznica“ predstavlja našu novu internet prezentaciju savremenog dizajna. Internet prezentacija je  pilagodjena modernim platformama i uredjajima (mobilnim telefonima i tabletima). Našu novu internet prezentaciju možete pogledati na www.jsploznica.rs. Po rečima direktora Vladana Tripkovića želja preduzeća je da